اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سناریوی جدید دلال‌های صنایع نظامی برای رسیدن به آرزوی دیرینه در غرب آسیا/ حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق برای درگیرسازی واشنگتن و تهران + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 21401
  • 08 تیر 1398 - 13:26
سناریوی جدید دلال‌های صنایع نظامی برای رسیدن به آرزوی دیرینه در غرب آسیا/ حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق برای درگیرسازی واشنگتن و تهران + نقشه میدانی و عکس
پادوهای صنایع نظامی درصدد هستند با سناریوی جدید در عراق، آمریکا و ایران را در عراق درگیر کنند.

پادوهای صنایع نظامی درصدد هستند با سناریوی جدید در عراق، آمریکا و ایران را در عراق درگیر کنند.

 به گزارش اخبار جهادی، گروه B متشکل از جان بولتون، بنیامین نتانیاهو، بن سلمان و بن زائد در ماه‌های گذشته تلاش برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود را با برنامه‌ریزی‌های گسترده و هماهنگ در منطقه غرب آسیا چند برابر کرده اند.درگیری نظامی میان واشنگتن و تهران، آرزوی دیرینه گروه جنگ طلب B است که منطقه به منطقه برای افزایش تنش سعی و کوشش می‌کند و به صورت ویژه از سوی سردمداران صنایع نظامی آمریکا حمایت می‌شود.

بخشی از برنامه‌های تیم B برای شروع درگیری‌ها بر افزایش تنش‌ها در خلیج فارس متمرکز شده است و هدف قرار دادن نفتکش‌ها جزئی از این سناریوی مشکوک محسوب می‌شود که دقیقاً در راستای اهداف جنگ طلبان است.

تیم رسانه‌ای گروه B نیز همزمان تلاش زیادی کرده تا به افکار عمومی جهان این گونه القا کند که سوال‌های بی پاسخ زیادی در خصوص حمله به نفتکش‌ها در خلیج فارس و دریای عمان وجود دارد و ایران باید به این ابهامات پاسخ دهد.

طرفداران جنگ در منطقه تلاش زیادی می‌کنند تا اذهان عمومی جهان را برای مقصر جلوه دادن ایران آماده کنند اما مقامات بلند پایه کشورمان به صراحت اعلام کردند که نقشی در هدف قرار دادن نفتکش‌ها نداشته اند و اگر اقدامی هم انجام دهند با شجاعت مسئولیتش را برعهده می‌گیرند.

 

به گزارش اخبار جهادی، تلاش لابی‌های نظامی و هیأت حاکمه آمریکا (گروه B ) برای ایجاد درگیری فقط به منطقه خلیج فارس خلاصه نشده و سناریوی آنان همزمان در کشور عراق نیز به شدت دنبال می‌شود.

حمله به منافع آمریکایی‌ها در مناطق مختلف عراق، راهبرد دیگر گروه B برای متهم کردن ایران و مقدمه چینی و ایجاد درگیری به شمار می‌آید که در هفته‌های اخیر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

شلیک موشک به شرکت نفتی آمریکایی «اکسون موبیل» در منطقه نفتی «البرجیسه» در استان بصره یکی از تلاش‌های واضح و البته دروغ گروه B برای متهم کردن ایران و حمله به منافع آمریکایی‌ها در عراق است.

اگر چه موشک کاتیوشا در فاصله ۱۰۰ متری دفتر شرکت اکسون موبیل فرود آمد اما منجر به زخمی شدن ۳ تن از کارمندان عراقی و خارج شدن فوری کارمندان خارجی این شرکت و انتقال آنان به مکان امن شد.

به گزارش اخبار جهادی، منطقه نفتی «البرجسیه» محل استقرار شرکت‌های نفتی بین المللی است و دفاتر و نیروهای شرکت هلندی بریتانیایی «رویال داچ شل» و شرکت ایتالیایی «انی» در این منطقه واقع شده‌اند.

اصابت موشک به حومه کاخ‌های ریاست جمهوری در بخش شرقی شهر موصل که محل استقرار مشاوران نظامی آمریکایی که البته خسارت مالی و جانی نداشت تلاش دیگر ائتلاف غربی – عربی -صهیونیستی (گروه B ) برای افزایش تنش در منطقه است. براساس اطلاعاتی بیانیه ارتش عراق، حمله موشکی به حومه محل استقرار مشاوران نظامی آمریکایی‌ها از محله‌های غربی شهر موصل (خیابان بغداد) صورت گرفت و البته نیروهای امنیتی و بسیج مردمی نیز موفق شدند محل شلیک موشک را شناسایی کنند.

کشف مبدا حملات به حومه کاخ‌های ریاست جمهوری ومحل استقرار مشاوران نظامی آمریکایی توسط نیروهای عراقی

به گفته منابع میدانی، این حمله موشکی و خمپاره‌ای که خسارت‌های مالی نیز برجای گذاشت از حومه جنوبی منطقه «الطارمیه» در شمال استان بغداد صورت گرفت که همین مسئله نقش و دست‌های پشت پرده را به خوبی نشان می‌دهد.

منطقه «الطارمیه» غده سرطانی جدید در مرکز عراق به شمار می‌آید که در ماه‌های گذشته با حمایت برخی جریان‌های سیاسی به محل مناسبی برای رشد هسته‌های خاموش داعش تبدیل شده و جلوگیری از ورود نیروهای بسیج مردمی برای پاکسازی این منطقه ابهامات را چند برابر کرده است.

قدرت گیری عناصر مخفی داعش در الطارمیه و حمله از این محور به مواضع نیروهای آمریکایی همه تردیدها را مبنی بر دست داشتن گروه B در این سناریوی از قبل پیش بینی شده را به واقعیت تبدیل می‌کند.

احمقانه و دروغ بودن سناریوهای گروه B در عراق زمانی بیشتر آشکارتر می‌شود که حمله به پایگاه‌های آمریکا با نگرانی‌های نخ نما شده کاخ سفید مبنی بر برنامه ریزی گروه‌های مقاومت برای حمله به منافع آنان در عراق همزمان شده است.

افزایش تنش در عراق جز ضرر (ایجاد ناامنی، فرار سرمایه، اختلاف مذهبی و…) نتیجه‌ای دیگری برای تهران و بغداد ندارد و برای هر عقل سلیمی واضح و روشن است که طرفین علاقه‌ای به ایجاد این شرایط غیرعادی ندارند و این مسئله فقط به سود سرکرده‌های گروه B (جان بولتون، بنیامین نتانیاهو، بن سلمان و بن زائد) است که درصدد هستند درگیری میان آمریکا و ایران را به نقطه آغاز برسانند.

ذی نفعان مجتمع صنعتی – نظامی آمریکا عطش فراوانی دارند تا سلاح‌های خود را در غرب آسیا به فروش برسانند و به همین دلیل است که به گروه B مأموریت داده اند با متهم کردن ایران در مسیر شروع جنگ میان واشنگتن و تهران گام بردارند.

به گزارش اخبار جهادی، ایران برای دفاع از امنیت خود با قاطعیت واکنش نشان داده و همان گونه نیز که مقامات سیاسی اعلام کردند اگر نتواند نفت خود را به فروش برساند اجازه نخواهد داد دیگران سودی ببرند اما همزمان نیز نشان داده که برخلاف آنچه که گروه B تمایل دارد، عمل می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.