اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ضرب الاجل ارتش سوریه به شورشیان مسلح +نقشه

  • کد خبر : 13421
  • 06 دی 1396 - 12:47
ضرب الاجل ارتش سوریه به شورشیان مسلح +نقشه

مخالفان سوری اعلام کردند که ارتش سوریه به افراد مسلح تحت محاصره در یک منطقه استراتژیک در نزدیکی مرزهای لبنان واراضی اشغالی با سوریه ضرب الاجل ۳ روزه داده است تا خود را تسلیم کنند. به گزارش اخبار جهادی، ارتش سوریه به تروریست‌های القاعده و ارتش آزاد مستقر در منطقه بیت جن واقع در حاشیه […]

مخالفان سوری اعلام کردند که ارتش سوریه به افراد مسلح تحت محاصره در یک منطقه استراتژیک در نزدیکی مرزهای لبنان واراضی اشغالی با سوریه ضرب الاجل ۳ روزه داده است تا خود را تسلیم کنند.

به گزارش اخبار جهادی، ارتش سوریه به تروریست‌های القاعده و ارتش آزاد مستقر در منطقه بیت جن واقع در حاشیه جنوب غربی استان دمشق ۳ روز مهلت داد تا تسلیم شوند در غیر اینصورت عملیات نظامی برای پاکسازی منطقه از سر گرفته خواهد شد.

بنابر این گزارش، ابراهیم الجباوری،‌ فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری “ارتش آزاد” گفت ارتش سوریه ۷۲ ساعت مهلت داده یا خود را تسلیم کنیم و به ادلب برویم یا اینکه هر کسی که می‌خواهد در این منطقه بماند باید خلع سلاح شده و خود را به دستگاه قضایی تسلیم کند.

تروریستهای تکفیری طی روزهای گذشته و پس از آغاز عملیات ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن ضمن از دست دادن تپه‌ها و مزارع استراتژیک این منطقه اکنون در بیت جن، مقر اصلی‌شان در این منطقه در محاصره هستند.

این منطقه آخرین مقر باقی مانده تروریستهای تکفیری در منطقه غوطه غربی بشمار می رود که با جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی هم مرز می باشد.

حسب اخرین اخبار دریافتی تروریستهای تکفیری محاصره شده پس از قطع مسیر امدادرسانی و تدارکات نظامی از فلسطین اشغالی توسط ارتش سوریه با مذاکره بر سر شروط تسلیم شدن‌شان موافقت کرده‌اند و مذاکرات درباره نحوه خروج‌شان از منطقه آغاز شده و این خروج ظرف روزهای آینده و به مقصد استان ادلب تحت سیطره شبکه القاعده خواهد بود.

این منابع گفتند، براساس این توافق افراد مسلح از صبح امروز (چهارشنبه) در صورت پایبندی‌شان به آتش‌بس که از ظهر سه‌شنبه به عنوان نشان دادن حسن نیت دو طرف اجرا شده، از این منطقه خارج خواهند شد، به اضافه اینکه باید سلاح‌های سنگین و مقرها و تپه‌های تحت کنترل خود را “تل مروان” در اطراف روستای مغر المیر تحویل دهند.

این منابع اخبار اخیر درباره انتقال افراد مسلح به درعا را رد کردند و گفتند، دولت سوریه به طور جدی با این پیشنهاد مخالفت کرد. این منابع گفتند، دولت سوریه تعدادی از افراد مسلح را حین فرار به سمت شهرک “شبعا”ی لبنان (که در اشغال ارتش رژیم صهیونیستی است بازداشت کرد. منابع رسانه‌ای وابسته به دولت سوریه گفته‌ بودند، نیروهای دولتی با توافق آتش‌بس در جبهه منطقه بیت جن موافقت کردند تا حسن نیت خود را برای تحقق صلح در این منطقه نشان دهند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.