اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جنایت هولناک داعش در یک شهر سوریه +عکس

  • کد خبر : 12958
  • 08 آذر 1396 - 11:52
جنایت هولناک داعش در یک شهر سوریه +عکس

شهرک القریتین که بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد، طی سه هفته‌ای که داعش بر آن مسلط شد، در معرض جنایت وحشیانه‌ای قرار گرفت که بیش از ۱۰۰ نفر قربانی شدند برخی از آنها با چاقو ذبح شدند. به گزارش اخبار جهادی،شهرک القریتین واقع در حومه جنوب شرقی شهر حمص، آخرین دژ گروه تروریستی […]

شهرک القریتین که بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد، طی سه هفته‌ای که داعش بر آن مسلط شد، در معرض جنایت وحشیانه‌ای قرار گرفت که بیش از ۱۰۰ نفر قربانی شدند برخی از آنها با چاقو ذبح شدند.

به گزارش اخبار جهادی،شهرک القریتین واقع در حومه جنوب شرقی شهر حمص، آخرین دژ گروه تروریستی داعش بود که برای بقا در مرکز سوریه تلاش می‌کرد، اخیرا ارتش سوریه این شهرک را آزاد کرد، ساختمان‌هایش از ویرانی و خرابی در امان نماند و مردم آن از جنایات وحشیانه جان سالم به در نبردند، جنایاتی که منجر به جان باختن ده‌ها نفر از آنها شد.

نیروهای خلیفه ابوبکر البغدادی از اینجا فرار کردند و البته رویاهای خلافت را با خود بردند و شعارهای دولت موهوم باقیه باقیه هم محو شد، پس از آنکه ایستادگی مردان این شهرک و اصرار ارتش سوریه بر دفاع از این شهرک و بازگرداندن آن به مردم، آنها را شکست داد.

یکی از افسران میدانی شرکت کننده در آزادسازی شهرک القریتین گفت: پس از آنکه شهرک القریتین از سه طرف محاصره شد،‌آن را به کنترل خود درآوردیم، عملیات نظامی به سبب وجود غیرنظامیان در داخل شهرک که تعدادشان حضور ۱۳ هزار نفر بود، به شکل دقیق و پیچیده انجام شد.

واژه وحشی برای این گله‌هایی که وارد شهرک القریتین شدند،‌کم است، آنها مرتکب وحشیانه‌ترین و هولناک‌ترین جنایات علیه مردم بی‌دفاع شدند، آنها هیچ بهره‌ای از اخلاق، دین و حتی وجدان نبرده‌اند، اما خدا را شکر این شهرک را آزاد کردیم و در حال حاضر عملیات پیگرد بقایای داعشی در اطراف شهرک القریتین دنبال می‌شود، آنها هر کجا که بروند، ما آنها را تعقیب خواهیم کرد و تا آخرین قطره خون به مبارزه با آنها ادامه خواهیم داد.

شهرک القریتین که بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد، طی سه هفته‌ای که داعش بر آن مسلط شد، در معرض جنایت وحشیانه‌ای قرار گرفت که بیش از ۱۰۰ نفر قربانی شدند برخی از آنها با چاقو ذبح شدند، برخی به ضربه گلوله اعدام شدند و البته اتهام هم قبلا آماده بود: مزدوری برای دولت سوریه.

با شهردار شهرک دیدار کردیم که گفت : من محمد عبدالکریم رویشدی شهردار شهرک القریتین هستم، باندهای تروریستی مسلح داعش وارد شدند در حالی که مردم بی‌دفاع در امنیت و اطمینان قرار داشتیم، اولین کاری که آنها انجام دادند، سرقت خودروهای کوچک و بزرگ از مقابل منازل بود و این وسایل را مورد استفاده قرار دادند. آنها از شامگاه همان روزی که حمله کردند، گفتند که القریتین در قلمرو «الدوله الاسلامیه» قرار گرفته است و به همین سبب از خروج هر فردی از منزلش جلوگیری کردند و هر کس هم خارج می‌شد، در معرض قتل قرار می‌گرفت.

اینجا جنایاتی را مرتکب شدند، در منزلم پنج جسد پیدا کردم، گروه داعش مردم را به زندان می‌انداختند و آنها را با چشم‌های بسته به مکانی که آنها را می‌کشتند،‌منتقل می‌کردند، حدود ۲۰ جسد را در حالی که چشمانشان بسته بود، پیدا کردیم،‌همگی از ناحیه سر هدف تیراندازی قرار گرفته بودند، سه یا دو گلوله به هر نفر شلیک شده بود، تمام کسانی که کشته شده بودند، از بهترین جوانان القریتین بودند که مردم، جان و مال و فرزندانشان را برای این شهرک و میهن فدا کردند.

یکی از جوانان القریتین درباره آنچه در این شهرک رخ داد، چنین می‌گوید: در منزلمان خواب بودم، صبح بیدار شدم در حالی که آنچه در بیرون از منزل رخ می‌ داد، اصلا به ذهنم خطور نمی‌کرد، ناگهان دیدیم که عناصر داعش در خیابان‌ها پرسه می‌زنند و وارد منازل می‌شوند و به سرقت غذا و اثاث منزل دست می‌زنند، آنها همچنین به سرقت از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دست زدند، آنگاه شروع کردن به ربودن جوانان، تلاش کردند مرا هم بربایند، اما خدا را شکر توانستم از چنگ آنها بگریزم، به منزلمان آمدم و مخفی شدم.

آنها هر جوان نظامی را که در چنگشان بود، بلافاصله یا سر می‌بریدند یا آتش می‌زدند، آنها جوانان را در مقابل چشمان خانواده‌هایشان می‌کشتند، آیا وحشیانه‌تر از آنچه داعش در این شهرک انجام داد،‌وجود دارد؟

کودکی در حالی که اشک بر صورتش سرازیر می‌شد،  آنچه را رخ داده، اینگونه روایت می‌کند: خدا را شکر که ارتش وارد اینجا شد، چرا که داعشی‌ها ما را گرسنه نگه داشتند و نزدیک بود از گرسنگی بمیریم، آنها هرگز به ما غذا نمی‌دادند، آنها شب و روز بر ما وارد می‌شدند،‌ هیچ کس از شر آنها در امان نبود، آنها در مقابل دیدگان ما به مردم تیراندازی می‌کردند.

آنها پرچم‌هایی را با خود حمل می‌کردند که بر روی آنها نوشته شده بود : لا إله إلا الله محمد رسول الله، آیا این افراد دین را می‌شناسند، خداوند بر آنها خشم و غضب فرماید.

وی به ارتش سوریه درود فرستاد و گفت : خدا را شکر، به ارتش سوریه سلام و درود می‌فرستم، فقط پس از ورود ارتش، خیر و خوبی دیدیم، ارتش ما هیچ نظیری ندارد، به همه نیروهای ارتش سوریه سلام و درود می‌فرستم، از خداوند می‌خواهم بر داعشی‌ها خشم نماید و عذاب نازل کند و آنها را به دوزخ بیندازد.

با وجود جراحت و رنج و سختی که مردم این شهرک متحمل شدند، اما کودکانشان همچنان بر روی ویرانی‌ها لبخند می‌زنند و پرچم سوریه همچنان بر این سرزمین برافراشته است، سرزمینی که سربازان وطن با خون و جانشان آن را حفظ می‌کنند.

هر مکانی را که داعش آلوده می‌کند، مرگ و ویرانی را به جا می‌گذارد، خانه‌های این شهر و ساکنانش شاهد جنایات وحشیانه‌ای بودند که گروه داعش به عنوان آخرین تلاش برای باقی ماندن در مرکز سوریه پیش از آنکه با ذلت و خواری از آن رانده شود، مرتکب شده بود.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.