اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

درگیری شدید تروریست‌ها با داعش +عکس‌

  • کد خبر : 12485
  • 07 آبان 1396 - 19:27
درگیری شدید تروریست‌ها با داعش +عکس‌

عناصر جبهه النصره با پشتیبانی واحدهای زرهپوش، پایگاه اصلی گروه داعش در منطقه «تل سرحا» واقع در حاشیه شمال شرقی استان حماه این کشور هدف قرار دادند که طی ان ده ها تن از دو طرف کشته و زخمی شده اند. به گزارش اخبار جهادی، منابع میدانی از تشدید درگیری ها میان دو گروه تروریستی […]

عناصر جبهه النصره با پشتیبانی واحدهای زرهپوش، پایگاه اصلی گروه داعش در منطقه «تل سرحا» واقع در حاشیه شمال شرقی استان حماه این کشور هدف قرار دادند که طی ان ده ها تن از دو طرف کشته و زخمی شده اند.

به گزارش اخبار جهادی، منابع میدانی از تشدید درگیری ها میان دو گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره در شمال شرقی استان حماه سوریه خبر می دهند. بنابر این گزارش، روز گذشته عناصر جبهه النصره با پشتیبانی واحدهای زرهپوش پایگاه اصلی گروه داعش در منطقه “تل سرحا” واقع در حاشیه شمال شرقی استان حماه این کشور هدف قرار دادند که طی ان ده ها تن از دو طرف کشته و زخمی شده اند.بخش رسانه ای جبهه النصره تصاویر جدیدی از این درگیری ها منتشر کرده که طی آن مراحل هجوم به پایگاه داعش و فرار عناصر آن به تصویر کشیده شده است. بنابر آمارهای اولیه در این درگیری ها ۱۰ عضو جبهه النصره نیز به هلاکت رسیده اند. درگیری ها میان دو طرف از سه هفته پیش با حمله داعش به مواضع النصره و سیطره بر ۱۵ روستا و منطقه در شمال شرقی استان حماه سوریه آغاز و همچنان ادامه دارد.

دو گروه داعش و جبهه النصره علیرغم پیروی از تفکر فرقه ضاله و منحط وهابیت بر سر مسائل مختلف با یکدیگر دارای اختلافات شدید بوده و در نتیجه هرکدام اقدام به تکفیری دیگری کرده اند.

منبع:اعلام الحربی

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.