اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ورود ارتش سوریه به «الرصافه» در جنوب استان رقه

  • کد خبر : 9370
  • 29 خرداد 1396 - 16:56
ورود ارتش سوریه به «الرصافه» در جنوب استان رقه

منابع خبری می‌گویند که ارتش سوریه بر خلاف اقدام شب گذشته آمریکا در حمله به جنگنده سوری، وارد شهر الرصافه در استان رقه شده و در آن پیشروی چشمگیری داشته است. ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز دوشبه در ریف جنوبی رقه با گروه تروریستی داعش درگیر شدند. گروه اطلاع رسانی «الاعلام الحربی» گزارش داد […]

منابع خبری می‌گویند که ارتش سوریه بر خلاف اقدام شب گذشته آمریکا در حمله به جنگنده سوری، وارد شهر الرصافه در استان رقه شده و در آن پیشروی چشمگیری داشته است.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز دوشبه در ریف جنوبی رقه با گروه تروریستی داعش درگیر شدند.

گروه اطلاع رسانی «الاعلام الحربی» گزارش داد که ارتش سوریه پس از اینکه چندین داعشی را از پای درآورد، در داخل شهرک الرصافه پیشروی چشمگیری داشته است.

این موفقیت ساعاتی پس از اقدام خصمانه آمریکا رخ داد که روز گذشته در نزدیکی همین مکان جنگنده سوخوی سوریه را سرنگون کرد.

وبگاه خبری «المصدر» اما گزارش داد که ارتش سوریه موفق شده است در جریان عملیات امروز خود، شهرک راهبردی الرصافه واقع در جنوب رقه را کاملا آزاد کند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز گزارش داد که حملات هوایی سوریه و روسیه نیز که همزمان با این عملیات انجام شد، سبب آزادسازی الرصافه شده است.

یک منبع میدانی هم اعلام کرد که ارتش سوریه در حال حاضر، پاکسازی مناطق مختلف الرصافه از بسته های انفجاری را آغاز کرده است.

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.