اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر “فعالیت خطرناک قایق ایرانی”

  • کد خبر : 9200
  • 25 خرداد 1396 - 10:37
ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر “فعالیت خطرناک قایق ایرانی”

نیروی دریایی آمریکا ادعا کرده است که یک فروند قایق ایرانی تعامل ناامن و غیر حرفه‌ای را با کشتی‌های آمریکایی داشته است. به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیروی دریایی آمریکا روز چهارشنبه مدعی شد، یک فروند قایق نیروی دریایی ایران با نشانه گیری لیزر به سوی یک فروند بالگرد تفنگداران دریایی آمریکا […]

نیروی دریایی آمریکا ادعا کرده است که یک فروند قایق ایرانی تعامل ناامن و غیر حرفه‌ای را با کشتی‌های آمریکایی داشته است.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیروی دریایی آمریکا روز چهارشنبه مدعی شد، یک فروند قایق نیروی دریایی ایران با نشانه گیری لیزر به سوی یک فروند بالگرد تفنگداران دریایی آمریکا اقدامی ناامن و غیر حرفه‌ای را انجام داده است.

نیروی دریایی آمریکا افزود: این حادثه ۱۳ ژوئن زمانی روی داده است که کشتی جنگی یو اس اس باتان، ناوشکن یو اس اس کول یک کشتی دیگر آمریکایی در حال حرکت در آبهای بین‌المللی تنگه هرمز بوده‌اند.

بیل اربان سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: قایق ایرانی به موازات ناوگروه آمریکایی حرکت کرده و نوری را به سوی ناو آمریکایی یو اس اس کول تابانده است. چند لحظه بعد از آن نیز قایق ایرانی به سوی بالگرد آمریکایی که به همراه این ناو گروه در حال پرواز بوده، لیزر انداخته است.

وی افزود: این قایق ایرانی در ادامه نور را به سوی ناو یو اس اس باتان انداخته و این اقدام تا دور شدن ناو آمریکایی ادامه داشته است. در این حادثه قایق ایرانی تا ۸۰۰ متری ناو باتان نزدیک شده است.

فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا نیز این اقدام ایران را به خاطر استفاده از لیزر، ناامن و غیر حرفه‌ای ارزیابی کرده است.

اربان تاکید کرد: لیزر انداختن روی بالگرد در شب خطرناک است چرا که این اقدام موجب ایجاد خطر در ناوبری شده و می‌تواند دید خلبان‌ها را در استفاده از عینک‌های دید در شب مختل کند.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.