اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادامه عملیات ارتش و کردهای سوریه در شهر و استان رقه

  • کد خبر : 9206
  • 25 خرداد 1396 - 11:47
ادامه عملیات ارتش و کردهای سوریه در شهر و استان رقه

همزمان با عملیات کُردهای سوریه با پشتیبانی ائتلاف آمریکایی در شهر رقه (مرکز استان) ارتش سوریه نیز پیشروی خود در جنوب غرب این استان را تا دو راهی بسیار مهم الرصافه ادامه داد. به گزارش اخبار جهادی ،نیروهای دموکراتیک سوریه با پشتیبانی ائتلاف آمریکا در حال عملیات برای آزادسازی شهر رقه هستند و ارتش سوریه […]

همزمان با عملیات کُردهای سوریه با پشتیبانی ائتلاف آمریکایی در شهر رقه (مرکز استان) ارتش سوریه نیز پیشروی خود در جنوب غرب این استان را تا دو راهی بسیار مهم الرصافه ادامه داد.

به گزارش اخبار جهادی ،نیروهای دموکراتیک سوریه با پشتیبانی ائتلاف آمریکا در حال عملیات برای آزادسازی شهر رقه هستند و ارتش سوریه در جنوب غرب این استان در حال عملیات است؛ عملیاتی که ادامه عملیات ریف جنوب شرقی استان حلب است.

نیروهای دموکراتیک سوریه که بیشتر آن نیروهای کُرد هستند، اعلام کردند که در شهرک صنعتی واقع در شرق شهر رقه (مرکز استان) پیشروی داشته‌اند.

از طرفی دیگر، منابع خبری معارضان امروز پنجشنبه گزارش دادند که نیروهای ارتش سوریه و مقاومت نیز موفق شده‌اند در ریف غربی رقه پیشروی قابل توجهی داشته باشند.

برخی از منابع خبری اعلام کردند که ارتش سوریه موفق شده است کنترل کامل میدان نفتی «الثوره» را پس از درگیری با داعش به دست گیرد.

فعالان کمپین «الرقه تذبح بصمت» (وابسته به معارضان) اما می‌گویند که نیروهای سوری علاوه بر میدان نفتی الثوره، موفق شده است میدان نفتی و روستای «صفیان»، میدان نفتی «الصفیح» و دو راهی «الرصافه» را از داعش پس بگیرد.

ارتش سوریه دو روز گذشته موفق شده‌ بود به دو راهی ارتباطی مهم الرصافه برسد و اکنون معارضان این خبر را بناچار تأیید کرده‌اند.

نیروهای دموکراتیک سوریه نیز توانستند در ادامه فعالیت برای آزادسازی شهر رقه، مدرسه «الرازی» واقع در محله «البرید» شهر رقه را از داعش پس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.