اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

برادر «شیخ النمر» هدف تک تیراندازان سعودی قرار گرفت

  • کد خبر : 9128
  • 22 خرداد 1396 - 10:37
برادر «شیخ النمر» هدف تک تیراندازان سعودی قرار گرفت

تک‌تیراندازان سعودی در ادامه جنایات خود در شهر العوامیه برادر شیخ شهید نمر باقر النمر را هدف گلوله قرار دادند. کاربران شبکه‌های اجتماعی فعال در عربستان سعودی از زخمی شدن برادر شهید «شیخ نمر باقر النمر» در منطقه العوامیه عربستان خبر دادند. بر اساس این گزارش، تک تیراندازهای رژیم سعودی با هدف قرار دادن «محمد باقر […]

تک‌تیراندازان سعودی در ادامه جنایات خود در شهر العوامیه برادر شیخ شهید نمر باقر النمر را هدف گلوله قرار دادند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی فعال در عربستان سعودی از زخمی شدن برادر شهید «شیخ نمر باقر النمر» در منطقه العوامیه عربستان خبر دادند.

بر اساس این گزارش، تک تیراندازهای رژیم سعودی با هدف قرار دادن «محمد باقر النمر» فعال سیاسی عربستانی در منطقه العوامیه وی را از ناحیه پا مجروح کردند و وی اکنون در بیمارستان مرکزی قطیف بستری شده است.

همسر محمد النمر در پیامی ضمن قدردانی از شیعیان عربستان که جویای وضعیت محمد النمر شده‌اند گفت: خدا را شکر حال او خوب و روبه بهبودی است و من از شما می‌خواهم برای سلامتی وی دعا کنید.

بیش از یک ماه است که شهر شیعه نشین العوامیه در شرق عربستان تحت محاصره نیروهای امنیتی سعودی است. نظامیان سعودی موانع زیادی را در معابر عمومی برای ایجاد محدودیت در زندگی روزمره ساکنان این منطقه برقرار کرده است و شهروندان این منطقه، همچنان در شرایط انسانی نامساعدی به سر می‌برند. تیراندازی‌های مستمر، آتش زدن و تخریب مساجد، منازل و مدارس و عدم اجازه به امدادرسانان برای کمک به زخمی‌ها تنها گوشه‌ای از جنایات هر روزه نظامیان سعودی در این منطقه است.

رژیم سعودی از زمان یورش نظامی خود به العوامیه بر فراز ساختمان‌ها تک تیراندازهایش را مستقر کرد و تیم تک تیرانداز اهالی را هدف قرار دادند. دستکم چهار نفر از شیعیان این منطقه در حملات نظامیان رژیم سعودی به شهادت رسیده‌اند.

 منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.