اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اعتراف پایگاه صهیونیستی به سرسخت بودن فرمانده شاخه نظامی حماس

  • کد خبر : 8869
  • 13 خرداد 1396 - 18:49
اعتراف پایگاه صهیونیستی به سرسخت بودن فرمانده شاخه نظامی حماس

وبگاه صهیونیستی «واللا» اعلام کرد که «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس ۷ جان دارد و به آرامی خودش را برای نبردهای آینده با رژیم اسرائیل آماده می‌کند.  به گزارش اخبار جهادی یک وبگاه صهیونیستی به سرسخت بودن فرمانده شاخه نظامی حماس اعتراف و در ادامه تصریح کرد وی با فرماندهی خوب، گردان‌های تحت […]

وبگاه صهیونیستی «واللا» اعلام کرد که «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس ۷ جان دارد و به آرامی خودش را برای نبردهای آینده با رژیم اسرائیل آماده می‌کند.

 به گزارش اخبار جهادی یک وبگاه صهیونیستی به سرسخت بودن فرمانده شاخه نظامی حماس اعتراف و در ادامه تصریح کرد وی با فرماندهی خوب، گردان‌های تحت امرش را برای جنگ آینده کاملا آماده کرده است.وبگاه صهیونیستی «واللا» اعلام کرد: «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس ۷ جان دارد و به آرامی خودش را برای نبردهای آینده با رژیم اسرائیل آماده می‌کند.

در این گزارش آمده است: علیرغم عدم تمایل حماس برای درگیری جدید نظامی با ارتش اسرائیل ، اما الضیف برای جنگ مجهز می شود و مستقیما شاخه نظامی حماس در نوار غزه را رهبری می‌کند.

همه اینها علیرغم آن است که وی بیش از یکبار از سوی اسرائیل مورد سوءقصد قرار گرفته و در آنها زخمی شده است؛ آخرین این تلاش‌ها برای ترور الضیف در جنگ ۲۰۱۴ علیه نوار غزه صورت گرفت، منزلی که  گمان می‌شد وی در آن است بمباران شد و همسر و دو تن از فرزندان او به شهادت رسیدند.

واللا در ادامه گزارش خود نوشت الضیف از پایان جنگ ۲۰۱۴ تا کنون در راستای تجهیز حماس و دور جدید درگیری‌ با اسرائیل کار می‌کند و توانایی حماس پس از جنگ مذکور افزایش یافته است، امروز تعداد رزمندگان القسام به ۲۷ هزار نفر رسیده و شامل ۲۵ گردان و ۱۰۶ گروهان هستند که ۲۵۰۰ نفر از رزمندگان آن در یگان نخبگانند و یک سوم آنها برای انجام ماموریت‌های هجومی در داخل اسرائیل آموزش دیده‌اند.

این وبگاه صهیونیستی در ادامه به کماندوهای دریایی حماس و نیز پهپادهای این جنبش پرداخت و نوشت حماس در این دو زمینه و نیز یگان چتربازها واقعا پیشرفت کرده و باید به همه اینها، تونل‌های هجومی این جنبش را نیز افزود که تا داخل اسرائیل حفر شده‌اند.

در پایان این گزارش آمده است علیرغم تمام پیروزی‌های نظامی حماس، اما بزرگترین نگرانی ارتش اسرائیل، تونل‌های هجومی این جنبش است که نقشی برجسته در ربودن نظامیان اسرائیلی دارند.

منبع:مهر

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.