اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سرنگونی پهپاد داعش و هلاکت ۵ تن از آنان در شمال عراق

  • کد خبر : 8814
  • 11 خرداد 1396 - 9:22
سرنگونی پهپاد داعش و هلاکت ۵ تن از آنان در شمال عراق

به گزارش اخبار جهادی نیروهای امنیتی عراق از سرنگونی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش و کشته شدن پنج فرد مسلح وابسته به این گروه در شمال موصل خبر دادند. به گزارش خبرگزاری سبا از بغداد ، یک منبع امنیتی اعلام کرد نیروهای پلیس عراق یک فروند هواپیمای بدون سرنشین داعش را  پیش […]

به گزارش اخبار جهادی نیروهای امنیتی عراق از سرنگونی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش و کشته شدن پنج فرد مسلح وابسته به این گروه در شمال موصل خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری سبا از بغداد ، یک منبع امنیتی اعلام کرد نیروهای پلیس عراق یک فروند هواپیمای بدون سرنشین داعش را  پیش از حمله نیروهای امنیتی و غیر نظامیان در منطقه العربی سرنگون کردند و پنج عضو این گروه را که می کوشیدند به منطقه رشیدیه در شمال عراق نفوذ کنند،  به هلاکت رساندند.
همچنین پنج غیر نظامی در حمله سه عامل انتحاری داعش در منطقه باب البیض در جنوب موصل کشته شدند.
یک منبع دیگر امنیتی نیز اعلام کرد نیروهای واکنش سریع موفق به انفجار چهار خودروی بمب گذاری شده پیش از نفوذ به منطقه الصحه برای هدف قرار دادن نیروهای نظامی و غیر نظامی مستقر در این منطقه شدند و اقدام به مسدود کردن و رودی های این منطقه برای دستگیری تروریست ها در این منطقه  نمودند
یک منبع امنیتی در استان دیاله نیز از کشته شدن یک سرباز و زخمی شدن یک تن دیگر در حمله مسلحانه به یک خودروی لجستیکی ارتش در مسیر روستای زراعی در شمال شرقی بعقوبه خبر داد.
منبع:صداوسیما
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.