اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دفع حمله تروریست‌‌‌های النصره و داعش به منطقه حماه

  • کد خبر : 7967
  • 02 اردیبهشت 1396 - 9:50
دفع حمله تروریست‌‌‌های النصره و داعش به منطقه حماه

یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای هوادار بسیاری از تروریست های وابسته به جبهه های (تکفیری صهیونیستی) جبهه النصره و داعش را در مناطق شمال و شرق حماه به هلاکت رساندند. به گزارش خبرگزاری سوریه سانا ، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش سوریه مقرها و تحرکات گروه های النصره و داعش […]

یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای هوادار بسیاری از تروریست های وابسته به جبهه های (تکفیری صهیونیستی) جبهه النصره و داعش را در مناطق شمال و شرق حماه به هلاکت رساندند.
به گزارش خبرگزاری سوریه سانا ، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش سوریه مقرها و تحرکات گروه های النصره و داعش را در روستاها و شهرک های طیبه الامام ، المصاصنه ، البویضه ، معرکبه ، لحایا ، مورک و صلبا در شمال و شرق حماه هدف حمله قرار دادند که به کشته و زخمی شدن ده ها تن از افراد این گروه و انهدام تسلیحات نظامی آنان منجر شد.
این یگان ها با پشتیبانی هوایی ، با گروه های تروریستی تحت فرماندهی جبهه النصره در جبهه شرقی و جنوبی شهر طیبه الامام و جنوب شهرک حلفایا و منطقه الازوار درگیر شدند که به  کشته و زخمی شدن شماری تروریست و انهدام مقادیری سلاح و تجهیزات نظامی آنان منجر شد.
گرو های تروریستی نیز در پایگاه های اینترنتی خود به کشته شدن دو تن از فرماندهانشان از جمله ساهر الصالح و محمد جلاد اعتراف کرده اند.
یک منبع نظامی نیز از  در گیری های شدید نیروهای ارتش با گروه های تروریستی داعش که از مناطقی از جمله فتحه جبل ابن عرصان به طرف برخی ایستگاه های نظامی شرق حمص نفوذ کرده بودند درگیر و این حمله را دفع کردند و در نتیجه شماری تروریست داعش کشته مابقی متواری و مقادیری سلاح و تجهیزاتشان منهدم شد.
یگان های ارتش همچنین تسلط خود را بر مجموعه ای از بلندی های اطراف جبل القطار در منطقه تدمر  تقویت کردند و مواضع تروریست های داعش و محورهای تحرک انان را در اطراف منطقه استقرار لشکر ۱۳۷ و منطقه المقابر در دیرالزور هدف قرار دادند که هشت تروریست کشته شدند.
این نیروها مقرها و تحرکات تروریست های النصره و گروه های وابسته به آن را در مناطق السیبه ، الکرک ، البجابجه ، الاربعین ، البحار ، البدو ، طریق السد و اطراف میدان بصری در منطقه درعا البلد و منطقه المحطه را هدف قرار دادند که شمار زیادی تروریست کشته و تجهیزاتشان منهدم شد.
منبع:صداوسیما
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.