اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مجاهدت مدافعان حرم دشمن را در مرز سوریه زمین‌گیر کرده است

  • کد خبر : 7907
  • 30 فروردین 1396 - 16:04
مجاهدت مدافعان حرم دشمن را در مرز سوریه زمین‌گیر کرده است

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران گفت: امنیت بی نظیر امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و مجاهدت مدافعان حرم موجب شده تا دشمن را در آن سوی مرزها و لب مرز اسرائیل زمین‌گیر شود.  به گزارش اخبار جهادی ،سردار ناصر شعبانی معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران در اولین  سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «ابراهیم […]

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران گفت: امنیت بی نظیر امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و مجاهدت مدافعان حرم موجب شده تا دشمن را در آن سوی مرزها و لب مرز اسرائیل زمین‌گیر شود.

 به گزارش اخبار جهادی ،سردار ناصر شعبانی معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران در اولین  سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) طی سخنانی سخنانی با اشاره به این‌که  شهدای مدافع حرم الگویی امروزی برای رفتار هستند گفت: امنیت بی نظیر امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و مجاهدت مدافعان حرم موجب شده تا دشمن در آن سوی مرزها و لب مرز اسرائیل زمین‌گیر شود.

وی افزود:  اگر رشادت‌های مدافعان حرم و تلاش و مجاهدت‌های آنان نبود امروز بجای مقابله با آنها در ساحل مدیترانه باید با آنها در ساحل خلیج فارس مقابله می‌کردیم.

سردار شعبانی امنیت را نعمتی الهی برشمرد و گفت: دیروز رزمندگان دوران دفاع مقدس حافظ خاک و ناموس کشور بودند و امروز شهدای مدافع حرم با خونشان امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه امروز ایران مدل رفتاری دیگر کشورها شده است, گفت: انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۳۸ سال هم پیش برندگی  دارد و هم پیش روندگی.امروز انقلاب اسلامی به پرنده ای تبدیل شده که  جلودار دیگر کشورهای منطقه شده است.

سردار شعبانی در ادامه اظهار کرد: یاد و پاسداشت خاطرات رشادت‌ها و مجاهدت‌های  شهدا، کشور  را در برابر تهاجم دشمن محافظت می‌کند و موجب می شود تا بتوانیم شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

وی  در خاتمه بیان کرد: اگر امروز دارای سربلندی و عزت در جهان هستیم و به عنوان الگوی رفتاری برای عمق بخشی و آگاهی سازی دیگر کشورهای منطقه تبدیل شدیم این را مرهون مجاهدت های مدافعان حرم هستیم که زمینه را برای این موضوع فراهم کردند.

در ابتدای این مراسم سردار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در سخنانی کوتاه در خصوص ویژگی‌های شهید ابراهیم عشریه، وی را الگویی برای همه فرماندهان دانست.

در پایان این مراسم نیز از کتاب زندگینامه شهید ابراهیم عشریه و کانال‌های اجتماعی در خصوص نشر زندگینامه این شهید رونمایی شد.

منبع:تسنیم

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.