اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اولین پاسخ عملی ارتش سوریه به حمله موشکی آمریکا / عملیات منحصر به فرد در حومه «حمص»

  • کد خبر : 7785
  • 18 فروردین 1396 - 14:07
اولین پاسخ عملی ارتش سوریه به حمله موشکی آمریکا / عملیات منحصر به فرد در حومه «حمص»

منابع سوری از عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه در حومه شرقی حمص علیه تروریست‌های تکفیری، ساعاتی پس از حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی الشعیرات خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی یک فرمانده نظامی ارتش سوریه در جبهه حومه حمص به تسنیم گفت نیروهای ارتش صبح امروز مواضع تروریست‌ها در جنوب وشرقی تدمر به سمت […]

منابع سوری از عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه در حومه شرقی حمص علیه تروریست‌های تکفیری، ساعاتی پس از حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی الشعیرات خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی یک فرمانده نظامی ارتش سوریه در جبهه حومه حمص به تسنیم گفت نیروهای ارتش صبح امروز مواضع تروریست‌ها در جنوب وشرقی تدمر به سمت منطقه مقالع السکری را هدف قرار دادند که طی آن توانستند هشت کیلومتر مربع از مناطق تحت اشغال داعشی‌ها را آزاد کنند.

این فرمانده میدانی خاطر نشان کرد مزارع الحداد و منطقه مقالع السکری و محل برگزاری مسابقات شترسواری در جنوب پست انتقال نیرو در جاده تدمر به خنیفیس طی این عملیات پاکسازی و شماری از داعشی‌ها کشته شدند.

این منبع تاکید کرد : حملات موشکی آمریکا به فرودگاه الشعیرات که صبح امروز  انجام شد،‌هرگز ارتش و دولت سوریه را از ادامه مبارزه با دشمن تکفیری بازنخواهد داشت، تروریستمی که از این حملات برای حمله به مواضع ارتش در جاده حمص به تدمر سوء‌ استفاده کرد، سوء‌ استفاده تروریست‌ها از این تجاوز آمریکا تصادفی نیست، چرا که داعش از آمریکا به  عنوان ایجاد کننده خود دستور می‌گیرد.

افسر سوری اظهار داشت : آتش‌سوزی رخ داده در پی حمله آمریکا مهار و به مجروحان امدادرسانی شد،‌تجاوز آمریکا گردان دفاع هوایی و انبارهای سوخت و مهمات در بخش شرقی فرودگاه را هدف قرار داده بود.

فرودگاه الشعیرات در ۳۵ کیلومتری شهر حمص واقع است و چندین باند پروازی در آن قرار دارد.

منبع:تسنیم

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.