اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تاکید جنبش جهاد بر تداوم دفاع از سرزمین فلسطین تا آزاد سازی کامل آن

  • کد خبر : 7705
  • 10 فروردین 1396 - 15:02
تاکید جنبش جهاد بر تداوم دفاع از سرزمین فلسطین تا آزاد سازی کامل آن

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه تاکید کرد که نبرد دفاع از سرزمین (فلسطین) جز با بازپس گیری ذره ذره از خاک فلسطین متوقف نخواهد شد و ملت فلسطین در تمامی ادوار این منازعه به ایستادگی و پایداری خود برای احقاق کامل حق خود در فلسطین ادامه خواهد داد. به گزارش اخبار جهادی، جنبش جهاد […]

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه تاکید کرد که نبرد دفاع از سرزمین (فلسطین) جز با بازپس گیری ذره ذره از خاک فلسطین متوقف نخواهد شد و ملت فلسطین در تمامی ادوار این منازعه به ایستادگی و پایداری خود برای احقاق کامل حق خود در فلسطین ادامه خواهد داد.
به گزارش اخبار جهادی، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که چهل و یکمین سالگرد روز زمین در حالی فرا می رسد که خون فلسطینیان همچنان ریخته می شود و ملت فلسطین به دفاع از قداست سرزمین تاریخی خود در برابر تمامی تلاش ها برای فریب و تحریف به منظور سرقت سرزمین و یهودی سازی آن ادامه می دهد.
در ادامه این بیانیه آمده است که در تاریخ ۳۰ مارس سال ۱۹۷۶ فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ علیه سیاست ها و تصمیمات یهودی سازی نژادپرستانه به پا خواستند و یکی از مهمترین نبردها و مبارزات بی وقفه علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی را در تاریخ و فرهنگ فلسطین رقم زدند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد که نبرد زمین همچنان تداوم خواهد داشت و ملت فلسطین از این طریق پایبندی خود به سرزمین مقدس خود؛ بدون توجه به هر گونه تجاوز و تهدید و جنایت رژیم صهیونیستی را اعلام خواهد کرد.
این جنبش با تاکید بر اینکه روز زمین، روز تشدید درگیری با دشمن غاصب و مخالفت با هر گونه چشم پوشی از یک ذره خاک غصب شده وطن است، اعلام نمود که تمامی تلاش ها برای جداسازی سیاسی و جغرافیایی و احداث دیوارها و مناطق حائل نمی تواند مانع از تحقق وحدت ملت فلسطین شود و سراسر فلسطین از شمال تا جنوب و از دریای مدیترانه تا رود اردن یکپارچه و غیر قابل تجزیه و تفکیک است.
جنبش جهاد در پایان به تمام اقشار ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری، غزه و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و نیز ملت مبارز فلسطین، اسرا، مجروحان، تبعید شدگان و مبارزان و خانواده های شهدا درود فرستاد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.