اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نبرد سنگین ارتش با داعش در جنوب «دیرالزور» / آزادی ۵ شهرک دیگر در حومه شرقی «حلب» + نقشه

  • کد خبر : 7680
  • 09 فروردین 1396 - 16:53
نبرد سنگین ارتش با داعش در جنوب «دیرالزور» / آزادی ۵ شهرک دیگر در حومه شرقی «حلب» + نقشه

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی پنج شهرک جدید در حومه شرقی حلب و ادامه پیشروی در جبهه جوبر خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی ،یک منبع میدانی سوری گفت نیروهای ارتش قلمرو کنترل مناطق اطراف اداره برق در شمال غربی محله «جوبر» را گسترش دادند. به گفته این منبع، نیروهای ارتش توانستند […]

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی پنج شهرک جدید در حومه شرقی حلب و ادامه پیشروی در جبهه جوبر خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی ،یک منبع میدانی سوری گفت نیروهای ارتش قلمرو کنترل مناطق اطراف اداره برق در شمال غربی محله «جوبر» را گسترش دادند.

به گفته این منبع، نیروهای ارتش توانستند چهار بلوک مسکونی دیگر را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کنند.

این منبع در ادامه به خبرنگار تسنیم گفت : گروه‌های تروریستی برای متوقف کردن پیشروی نیروهای ارتش در محله جوبر از گازهای سمی استفاده کردند، ولی تلاش‌های آنها با شکست روبرو شد.

خبر دیگر این‌که، یگان توپخانه و جنگنده‌های ارتش به شکل گسترده از صبح امروز مواضع و تجمعات تروریست‌های جبهه النصره را در محور جوبر-القابون در شرق پایتخت هدف قرار می‌دهند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تلاش تروریست‌های جبهه النصره برای نفوذ به یکی از مواضع نظامی ارتش در قلمون غربی در حومه دمشق را ناکام گذاشتند.

در شمال هم نیروهای ارتش، پنج شهرک در شرق «دیرحافر» در حومه شرقی حلب را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کردند. بر اساس این گزارش، شهرک‌های «جب ماضی،الزکیه، تل مهدوم، الکیصومه والشریفه» در جنوب و شمال جاده «الرقه-حلب» پس از درگیری‌های سنگین ارتش با تروریست‌های داعشی آزاد شد. داعشی‌ها از چندین خودروی بمب‌گذاری شده استفاده کرده بودند، ولی نیروهای ارتش همه این خودروها را منهدم کردند.

ارتش سوریه دو روز پیش هم شهرک‌های «رسم الخمیس الشرقی والغربی» را از لوث داعشی‌ها پاکسازی کرده بود.

از دیر الزور در شرق هم خبر می‌رسد که محور جنوبی این شهر شامل المقابر، المعامل و شرکت برق شاهد درگیری‌های سنگین نیروهای ارتش با تروریست‌های داعشی است و جنگنده‌های ارتش هم مواضع داعشی‌ها را در جنوب فرودگاه و کوه‌های الثرده بمباران می‌کنند که شمار زیادی به هلاکت رسیده‌اند.

در حماه هم نیروهای ارتش سرویه ایستگاه قطار در شمال شهرک «قمحانه» در حومه شمالی را از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کردند، حمله تروریست‌های احرار الشام در محور القراطمه هم دفع شد و نیروهای ارتش برخی از نقاطی را که موقتا عقب‌نشینی کرده بودند، بازپس گرفتند.

منابع سوری از هلاکت عبدالله الحمود سرکرده باند تروریستی موسوم به جیش العزه در درگیری‌های حومه شمالی حماه خبر داده‌اند.

خبر دیگر این‌که تروریست‌های تکفیری بمبی را در اتوبوس حامل مسافران در محله الزهراء در حمص جاسازی کرده بودند که منجر به انفجار آن شد، در این انفجار شماری از غیرنظامیان کشته و یا زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.