اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادسازی ۱۱ شهرک دیگر در حومه شرقی حلب / ده‌ها داعشی به هلاکت رسیدند

  • کد خبر : 7559
  • 29 اسفند 1395 - 13:43
آزادسازی ۱۱ شهرک دیگر در حومه شرقی حلب / ده‌ها داعشی به هلاکت رسیدند

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی ۱۱ شهرک دیگر در حومه شرقی حلب و هلاکت ده‌ها تروریست تکفیری خبر دادند. نیروهای ارتش سوریه به پیشروی خود در حومه شرقی حلب در محور جنوبی از سمت فرودگاه نظامی کویرس ادامه می‌‌دهند و توانستند چند شهرک جدید را در شمال «سبخه الجبول» از اشغال تروریست‌های تکفیری […]

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی ۱۱ شهرک دیگر در حومه شرقی حلب و هلاکت ده‌ها تروریست تکفیری خبر دادند.

نیروهای ارتش سوریه به پیشروی خود در حومه شرقی حلب در محور جنوبی از سمت فرودگاه نظامی کویرس ادامه می‌‌دهند و توانستند چند شهرک جدید را در شمال «سبخه الجبول» از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کنند.

یک منبع میدانی تصریح کرد نیروهای ارتش توانستند شهرک‌های «خساف، الزبیده و احمدیه» و روستاهای «ام‌تینه و المبعوجه» را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرده و به کناره سبخه الجبول ىر جنوب فرودگاه نظامی کویرس با هدف تأمین امنیت روستاها و شهرک‌ها در برابر عملیات نفوذ احتمالی تروریست‌های داعشی برسند.

نیروهای ارتش همچنین شهرک «ام‌المری» و تپه آن در جنوب «دیرحافر» را پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی آزاد کردند و همچنان مواضع داعشی‌ها را در شهرک  استراتژیک دیرحافر هدف قرار می‌دهند و تاکنون تعداد زیادی از استحکامات، سنگرها و تونل‌هایی که تکفیری‌ها در این شهرک ایجاد کرده‌اند، منهدم شده است.

یک منبع نظامی به خبرنگار تسنیم گفت نیروهای ارتش سوریه هفت کیلومتر دیگر از بزرگراه حلب به الرقه را پاکسازی کرده‌اند،‌ در این عملیات  که با آزادسازی ۱۱ روستا در حومه شرقی حلب همراه بود، دو دستگاه تانک و حدود ۱۰ دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده و سه خودروی مجهز به تیربار منهدم شد و ۲۱۷ تروریست داعشی کشته و یا زخمی شدند.

از سوی دیگر مدافعان فرودگاه نظامی «الثعله» یک گروه مسلح را که برای نفوذ به تپه الشیخ حسین در حومه غربی السویداء تلاش می‌کردند، با گلوله‌های تانک و تیربار هدف قرار دادند که آنها را وادار به فرار کرد.

خبر دیگر این‌که گروه‌های تروریستی تکفیری بار دیگر شهرک‌های محاصره شده فوعه و کفریا در حومه ادلب را با موشک‌های «الفیل» با قدرت انفجاری شدید هدف قرار دادند که سبب ایجاد رعب و وحشت زیاد بین مردم بی‌دفاع به‌ویژه کودکان وحشت‌زده شد، در نتیجه این حملات خسارت‌های زیادی به این شهرک‌های مصیبت‌دیده وارد شده است، تروریست‌ها حتی مراکز توزیع کمک‌های غذایی را که چند روز پیش وارد این مناطق شده بود، هدف قرار داده‌اند.

تصاویر زیر حجم خرابی‌های به بار آمده در کفریا و فوعه در نتیجه حملات مستمر تروریست‌های تکفیری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.