اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

وزیر دفاع سوریه از شهر تدمر بازدید کرد + عکس

  • کد خبر : 7277
  • 15 اسفند 1395 - 10:08

فهد جاسم الفریج وزیر دفاع و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح سوریه به نمایندگی از بشار اسد رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح سوریه، به بازدید از شهر تدمر پرداخت و از نیروهای ارتش سوریه که در حومه شرقی حمص مشغول به خدمت هستند بازدید کرد. وی با دیدار از نیروهای نظامی مراتب تشکر […]

فهد جاسم الفریج وزیر دفاع و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح سوریه به نمایندگی از بشار اسد رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح سوریه، به بازدید از شهر تدمر پرداخت و از نیروهای ارتش سوریه که در حومه شرقی حمص مشغول به خدمت هستند بازدید کرد.

وی با دیدار از نیروهای نظامی مراتب تشکر و قدردانی بشار اسد را به آنها ابلاغ کرد. وی خاطرنشان کرد بشار اسد به دلاوری ها و شجاعت آنها افتخار می کند.

فهد جاسم الفریج گزارش مفصل فرماندهان میدانی را درباره ماهیت ماموریت ها و اقدام های نظامی که نیروهای ارتش سوریه در منطقه تدمر انجام داده اند دریافت کرد.

وزیر دفاع سوریه از شهر آزاد شده تدمر و از شهر باستانی و قلعه تاریخی تدمر بازدید کرد و از میزان تخریب و ویرانی که گروه تروریستی داعش در این منطقه باستانی برجای گذاشته است اطلاع کسب کرد.

جاسم الفریج از روحیه بالایی که مبارزان ارتش سوریه از آن برخوردار بودند تقدیر کرد و از تلاش های بسیاری که در راه بازپس گیری شهر تدمر و مناطق اطراف آن به عمل آورده بودند قدردانی کرد و تاکید کرد اگر فداکاری های شهدای ما و دلاوری های نیروهای مسلح سوریه و نیروهای همپیمان نبود این موفقیت بزرگ محقق نمی شد.

وزیر دفاع سوریه تاکید کرد نیروهای مسلح سوریه با همکاری با نیروهای همپیمان بیش از پیش برای مبارزه با گروه تروریستی داعش و جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی عزم خود را جزم کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی افزود: نبرد تا بازگرداندن امنیت و ثبات به تمامی مناطق میهن ادامه خواهد داشت.

نیروهای نظامی ارتش سوریه نیز به نوبه خود از آمادگی دائمی شان برای اجرای ماموریت های خود و مقابله با تروریسم خبر دادند.

………….

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.