اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

واشنگتن تایمز: وقتش رسیده قاسم سلیمانی را هدف قرار دهیم

  • کد خبر : 7177
  • 10 اسفند 1395 - 18:57
واشنگتن تایمز: وقتش رسیده قاسم سلیمانی را هدف قرار دهیم

روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در گزارشی باعنوان “جرم قاسم” به سردار قاسم سلیمانی و برنامه های وی درمنطقه پرداخت و نوشت: نام قاسم سلیمانی در بسیاری از نقاط جهان خیلی آشنا به نظر می رسد و او در تمامی مناطق خاورمیانه حضور دارد و بسیاری در سرتاسر خاورمیانه او را فردی معصوم و بی گناه […]

روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در گزارشی باعنوان “جرم قاسم” به سردار قاسم سلیمانی و برنامه های وی درمنطقه پرداخت و نوشت: نام قاسم سلیمانی در بسیاری از نقاط جهان خیلی آشنا به نظر می رسد و او در تمامی مناطق خاورمیانه حضور دارد و بسیاری در سرتاسر خاورمیانه او را فردی معصوم و بی گناه می دانند.

این روزنامه آمریکایی که غالبا مطالبی را علیه ایران می نویسد نوشت: اینکه گفته می شود او مردی درستکار است یعنی اینکه ایده ها و نظرات وی هم درست است. در جنگ با داعش پیشتاز بسیاری از حملات بوده و عملیات های موفقیت آمیزی را علیه داعش انجام داده است.این روزنامه افزود: در حقیقت او فردی قدرتمند است و او در بسیاری از صحنه های نبرد با داعش در میان سربازان عراقی ظاهر شده است و حتی مشاوره های مهمی را به نخست وزیر عراق و فرمانده های عراقی داده است او حتی در عراق نخست وزیر و فرمانده های نظامی هم تعیین می کند و فرماندهی بیش از ۱۰۰ هزار شبه نظامی را در عراق به عهده دارد.

واشنگتن تایمز افزود: وی با توجه به اینکه فرمانده سپاه قدس است در نظر بسیاری هم به عنوان یک تروریست شناخته می شود زیرا نیروهای حزب الله را رهبری کرده و در بسیاری از اقدامات آنها حضور هم داشته است.بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که نیروهای قدس، در بسیاری از نقاط جهان عملیات های مخربانه ای انجام داده و موجب کشته شدن بسیاری می شوند.در فوریه سال ۲۰۰۷ بودکه مقامات پنتاگون گزارشی از اقدامات نیروهای قدس را در حملات عراق ارائه کردند که بیان می کرد ایران با نیروهای عراقی در کشتن برخی از نظامیان ارتش آمریکا دست دارد.

این روزنامه در ادامه نوشت: قاسم سلیمانی و نیروهای وی پول های زیادی را درمنطقه خرج کرده و توانسته است اعتبار خاصی را درمیان مقامات منطقه نیز کسب کند. بسیاری از تحلیل گران مخالف ایران، بر این باور هستند که زمان آن رسیده است که آمریکا از هدیه دادن به ایران صرف نظر کند و در مقابل ایران بایستد. ترامپ باید با صراحت کامل سپاه ایران و همچنین سپاه قدس را در لیست بین المللی سازمان های تروریستی قرار دهد و آمریکا باید قدم های بیشتری را علیه خود شخص قاسم سلیمانی بردارد و او را تا می داند محدود کند.این روزنامه در پایان نوشت: به طور کل باید گفت جرم قاسم سلیانی خیلی زیاد است، بعد از بن لادن، خون های زیادی از آمریکایی ها بدست او ریخته شده است و اکنون وقت آن رسیده است که او را مورد هدف قرار دهیم.

منبع:جام نیوز

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.