اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دو دختر ایزدی موفق شدند از چنگ جنایتکاران داعش فرار کنند+ عکس

  • کد خبر : 7162
  • 10 اسفند 1395 - 13:51

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد ۲ دختر ایزدی توانستند از چنگ عناصر گروه تروریستی داعش از مناطق تحت اشغالش در موصل فرار کنند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم، یک منبع امنیتی از فرار دو دختر ایزدی از دست عناصر گروه تروریستی داعش در موصل خبر داد. این منبع امنیتی به سومریه نیوز […]

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد ۲ دختر ایزدی توانستند از چنگ عناصر گروه تروریستی داعش از مناطق تحت اشغالش در موصل فرار کنند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم، یک منبع امنیتی از فرار دو دختر ایزدی از دست عناصر گروه تروریستی داعش در موصل خبر داد.

این منبع امنیتی به سومریه نیوز گفت: “دو دختر ایزدی توانسته‌اند از دست تروریست های داعش در محله المامون در سمت راست شهر موصل فرار کنند.”
وی افزود: دو دختر ایزدی به نیروهای پیشمرگه کُرد در منطقه النوران در شمال شرق موصل، تحویل داده شدند.
این منبع، که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد که یکی از این دو دختر ۲۵ ساله و دیگری ۶ ساله است که هر دوی آنها اهل شهر کردنشین شنگال در استان نینوا هستند.
دو دختر ایزدی موفق شدند از چنگ جنایتکاران داعش فرار کنند
وی خاطرنشان کرد که براساس اظهارات یکی از این دختران، تروریست های داعش به علت شکست در برابر نیروهای عراقی، از هر حربه‌ای برای استفاده از شهروندان به عنوان سپر انسانی  استفاده می کنند.
این منبع تصریح کرد که دختر فراری ایزدی تاکید کرده است که اوضاع انسانی در مناطق تحت اشغال تروریست های داعش بسیار هولناک است و شهروندان بی‌صبرانه منتظر لحظه رهایی از دست داعش هستند.
تروریست های داعش سوم اوت سال ۲۰۱۴ در حملاتی وحشیانه شمار زیادی از کُردهای ایزدی منطقه شنگال را به قتل رساندند و هزاران نفر را اسیر و آواره کردند و این امر اهالی این منطقه را با بحران انسانی مواجه کرد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.