اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات داعش به میادین نفتی تکریت

  • کد خبر : 7127
  • 09 اسفند 1395 - 11:20
حملات داعش به میادین نفتی تکریت

تروریست‌های داعش حملاتی را به میادین نفتی در شمال شرق تکریت انجام دادند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه مستقل رأی الیوم، منابع امنیتی در استان صلاح الدین عراق اعلام کردند که تروریست‌های داعش دو حمله همزمان را به میدان نفتی عجیل و منطقه المبدد در شرق و شمال شرق تکریت انجام دادند.به گفته […]

تروریست‌های داعش حملاتی را به میادین نفتی در شمال شرق تکریت انجام دادند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از روزنامه مستقل رأی الیوم، منابع امنیتی در استان صلاح الدین عراق اعلام کردند که تروریست‌های داعش دو حمله همزمان را به میدان نفتی عجیل و منطقه المبدد در شرق و شمال شرق تکریت انجام دادند.به گفته این منابع، این حمله با حملات توپخانه‌ای و بعد حمله زمینی به مقرهای نیروهای عراقی آغاز شد و درگیری‌های شدیدی میان دو طرف رخ داد. بالگردهای ارتش عراق نیز برای خنثی کردن حملات داعش وارد عمل شدند.

نیروهای حاضر در منطقه العلم در شرق تکریت در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

یک مقام امنیتی در استان مذکور اعلام کرد داعش همچنین به میادین نفتی علاس در شرق تکریت حمله کرد و نیروهای پلیس فدرال و نیروهای داوطلب مردمی العلم با آن درگیر شدند.

این مبنع افزود: این حمله موجب شده درگیری‌ها میان دو طرف همچنان ادامه داشته باشد. در حالی که تجهیزات نظامی به محل درگیری ارسال شده است.

حملات داعش به شهر تکریت در حالی صورت گرفته که نیروهای عراقی وارد عملیاتی سخت علیه داعش در غرب موصل شده‌اند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.