اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادعای مضحک نشریه صهیونیستی؛ فرار سربازان ایرانی از میدان جنگ سوریه!

  • کد خبر : 2243
  • 25 فروردین 1395 - 20:03
ادعای مضحک نشریه صهیونیستی؛ فرار سربازان ایرانی از میدان جنگ سوریه!

ادعای مضحک نشریه صهیونیستی؛ زمین حلب به رنگ خون ایرانی‌ها درآمد/ فرار سربازان ایرانی از میدان جنگ سوریه! نشریه صهیونیستی جروزالم پست با انتشار فیلمی مبهم در ظاهر فرار تکاوران تیپ ۶۵ نوهد از شمال حلب در سوریه شد. این فیلم که به نظر به وسیله پهپاد گرفته شده است، تصویری نامشخص از فرار نیروهای […]

ادعای مضحک نشریه صهیونیستی؛

زمین حلب به رنگ خون ایرانی‌ها درآمد/ فرار سربازان ایرانی از میدان جنگ سوریه!

نشریه صهیونیستی جروزالم پست با انتشار فیلمی مبهم در ظاهر فرار تکاوران تیپ ۶۵ نوهد از شمال حلب در سوریه شد. این فیلم که به نظر به وسیله پهپاد گرفته شده است، تصویری نامشخص از فرار نیروهای نظامی را از میدان نبرد نشان می‌دهد؛ به هیچ وجه نمی‌توان هویت این افراد را مشخص کرد.

نشریه صهیونیستی جروزالم پست با انتشار فیلمی مدعی فرار نیروهای ایرانی از حلب شد.

براساس ادعای این نشریه صهیونیستی، دیروز گروه تروریستی جبهه النصره (همپیمان القاعده) که نقش تعیین کننده‌ای در جنگ شمال حلب دارد با انتشار فیلمی مستند، فرار نیروهای ایرانی را از میدان نبرد در حلب به تصویر کشید.

 

بر اساس ادعای این سازمان تروریستی، نیروهای ویژه ایران که دوشادوش نیروهای لبنانی و عراقی در شمال حلب می‌جنگند، از میدان جنگ فرار و نیروهای جبهه النصره مواضع آنها را به شدت بمباران می‌کنند. این ادعا درحالی مطرح می‌شود که در فیلم ارائه شده، هیچ گونه نشانی از هویت نیروهایی که از میدان جنگ می‌گریزند مشخص نیست.

 

در ادامه این نشریه صهیونیستی به استناد یک مقام غیر رسمی مدعی است: از زمانی که تکاوران تیپ ۶۵ نوهد ایران به سوریه آمده‌اند، بیش از ۳۰ نفر از آنها کشته شده‌اند. انتشار این فیلم در فضای مجازی کشورهای عربی موجی از شادی را بخاطر ضربه بزرگی که به ایران وارد شد به همراه داشت. اگر چه ایران این گزارش را تایید نکرده است، تهران پس از این واقعه نیروهای کلاه سبز را برای کمک به تیپ ۶۵ نوهد به سوریه اعزام کرد.

 

شیخ محمد المحیسنی، رییس شورای شریعت جیش الفتح ( که جبهه النصره و احرار الشام زیر پرچم وی می‌جنگند) دیروز در فیلمی مدعی شد کشته شدگانی که با این گروه تروریستی می‌جنگیدند از سپاه پاسداران بودند نه از ارتش ایران. وی مدعی شد: زمین پر از خون ایرانی‌ها بود و آنها متحمل تلفات سنگینی شدند.

 

جروزالم پست در شیطنتی آشکار در پایان گزارش خود به سخنان حسین امیر عبداللهیان، معاون وزیر خارجه ایران اشاره کرد که از نگرانی تهران از افزایش خشونت‌ها در سوریه پس از اعلام آتش بس در این کشور خبر داده بود.

 

با وجود ادعاهای مطرح شده ، با توجه به اینکه این فیلم به وسیله پهپاد گرفته شده است، صحت آن در ابهام است. با این حال، مشخص نیست چه فرد یا گروهی این تجهیزات را در اختیار تروریست‌های سوری قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.